24 Kasım 2009 Salı

Hikaye Fotoğrafları

Hikaye + Fotoğrafları J R Compton tarafından

Eğer sanat renk, şekil, boyut veya doku içerir, direkt güneş ışığı en iyi ışık kaynağı olduğunu ve yaygın olarak bu gezegende mevcuttur. Ilgili değil tam konuşurken - veya açık - gölge (üstte mavi gök tarafından aşırı), ışık (bir ağacın değişen gölgelerin arasından gibi) benekli değil, değil bulutlu gökyüzü ışık aydınlatılmış (zaman güneş bir bulutun arkasına), fakat gider doğrudan ışık aşağı kirişli yerel star 93 milyon mil uzaklıkta.

Doğrudan güneş ışığı her zaman mevcut değildir, ancak, ve diğer doğal ve doğal olmayan ışık kaynakları da bunların nitelikleri vardır. (Diğer Işık, aşağıya bakınız.) Onlar sadece olarak değil konum iyi ne ekonomik ne de başa çıkmak kolay güneşten gelen ışığı olarak.


Dolgu çerçeve

Ne olursa olsun kameranın sensör ya da film boyutu - ya da her türlü belirtilen çözünürlük (genellikle megapiksel olarak ölçülür) - bir ufacık olanlardan gelen bir altında 100 $ Point & Shoot pahalı bir dijital Tek Objektifli Refleks (veya daha büyük çok daha büyük sensörlere ve çok daha pahalı, geniş formatlı kameralar), eğer sanat parçanın ile çerçeve doldurmak - yeterince yakın böylece sanat neredeyse vizör doldurur olsun - size çözünürlükte kameraya sahip olursa olsun en iyi şekilde yapacağız.

Geniş açı Uyarı

Ancak, eğer objektif geniş yakınlaştırıldığında ya da açılı bir çerçeve doldurmak gerekir. Gönderen 35mm-film-50mm ile 100mm ve orta telefoto eşdeğer eşdeğer doğru düz sanat kopyalama için zoom aralığı. Geniş açı objektifler çok heykel için, etkili olabilir, ancak çoğu durumda, en iyisi iki boyutlu sanat için orta telefoto uzunlukları ile yapıştıran.

Bunun nedeni geniş açı objektifler, özellikle dış kenarları görünür görüntüleri deforme eğilimindedir. Eğer tüm elinizde olan bir geniş açı objektif, daha sonra tekrar kapalı çerçeve, dolgu, yani bir Little Finger's-alan LCD ekranda sanat çevresinde genişliği olmasıdır. (Bu bir tripod üzerinde, değil mi?). Eğer vizör bakmak veya çok dikkatli bir şekilde LCD ekran, sadece zaman düz, dikdörtgen sanat düz ve dikdörtgen, çarpık değil hale sizin görebilirsiniz.

Zoom lens hem bozmalarına eğilimi geniş açı ve telefoto zoom aralığı ile sona erer. Geniş açı objektifler onların middles dışarı şişkin tarafından dikdörtgenler saptırmak ve telephotos bunları yazmak Minimal çıkıntı bozulma eğilimi genellikle middles de zoom lens zoom aralıklarında kendi kullanılarak elde edilir.


Eğer sanat bir parçası değil, arka plan önemsiz olduğunu. Sen sanat çevresi en aza indirmek gerekir. Beyaz, siyah veya gri, hangisi daha iyi görünüyor gidelim. Eğer bu alan renkli ise, rengi sanat olumsuz etkisi olacaktır. Elbette, her zaman yeniden Photoshop veya diğer resim yazılım resim çerçevesi, ama eğer ki, sen çözünürlük kaybetmek yapmak için sanat imajını büyütmek zorunda.

Beş megapiksel olduğunu bol. Yaklaşık 8 ve 14 arasında megapiksel, az insan fark söyleyebilir. Eski Sony F707 5 megapiksel vardır; benim Canon ve 8 olan en son Nikon 12 megapiksel sahiptir. Gerçi muhtemelen bu bazı durumlarda megapiksel görüntü, zaman megapiksel sadece hype edilmeyen bir 48 anlayabiliyordu zorlukla, hatta büyük bir monitörde şişirilmiş, farklılıkları söyleyebilir.


Elisabeth schalij - Kırmızı Cactus, 2008

Elisabeth Schalij Kırmızı Cactus 2.008
tuval üzerine yağlıboya 11 x 14 inç

Tungsten ışıkların altında bir galeri bir duvarda Photographed.

Odak

Eğer odakta görüntü alamadım Nothing kaydedebilirsiniz. Kontrol ve çift belirgin netlik kontrol edin. Eğer dijital kamera, görüntü büyütmek en az 5 kez (5x) size izin verir. Bazı amatör kameralar bu kadar, ama eğer 3 şişirilmiş keskin's zum olmayabilir - 5 kez, o olacak muhtemelen yeterince keskin olabilir.

Ayrıca, bazı kameralar size büyütmek (içine) o kadar çok fotoğraf zum her şeyin odak noktası, bile keskin dışarı bakar sağlayacaktır farkındayız. Deneyim rehberiniz olmalıdır; sizin kamera bilmek yardımcı olur. Benim dSLR (Digital Single Lens Reflex) bana 20 kat daha boyutu görüntüler havaya sağlar ve bu boyutta, çok kafa karıştırıcı olabilir. Eğer büyütmek görüntü düğmesi sadece 5 değil, tam 8 kez dokunun, ben gerçekte keskin's daha iyi bir fikir olsun. Kameranızı değişebilir.

Ayrıca en kameraların arka LCD'ler gerçekten bu resim dosyası çok daha yüksek kontrast görüntüleri gösterir unutmayın. Unmagnified görüntü genellikle keskin görünüyor ve bunun yanlış yönlendiriyor olabilir. Emin olmak için zoom.

Color

Çünkü güneş sarı olduğunu düşünüyorum Biz sarı olarak güneş ışığı, düşünüyorum. Ama değil. O parlar açık mavi, çünkü güneş yanıkları mavi sıcak (yaklaşık 6.000 derece Kelvin). Çünkü Beklediğimiz hafif Biz genellikle güneş ışığının rengi fark yoktur. Beynimizi otomatik olarak bir ışık kaynağı renk gelen farklılıkların bir uyum, ancak film ve dijital kameralar yok.

Eğer kullandığınız ışık orta-gün (yaklaşık 10 başka 4 kadar am) güneş, kesin renkler render daha az olasıdır. Erken sabah, ikindi ve akşam güneş ışığı, ve bu kadar çok doğru bir sanat fotoğrafçılık için iyi değildir, öyle güzel bir redder.

Doğrudan güneş ışığı altında öğle, renkler kolaydır. En çok film ve neredeyse tüm dijital kameralar (aksi set) beklemek ve güneş ışığına varsayıyorum. Başka birşey kullanıyorsanız, bu varsayım olduğunu. Şey ama güneş ışığı hem kullanıcılar hem de fotoğraf makinesi / film kafa karıştırıcı eğilimindedir.

st

Kahverengi Turtles Yeşil Kaplumbağalar

Nancy Cole - Trinity Turtles - toprak - MAC Üyelik göster 06

Ben akkor ışık altında kaplumbağaları fotoğraflandı - çok kırmızı. Sağ: ben bunu maskeleme, seviyeler, diğer numaralar kullanılarak Photoshopped. Taban ve arka plan tarafsız olmalı, bu yüzden verdiği korudum. Bu Ben çok yeşil, sarı ve yeterli değil yapılmış olabilir.

Ayarlayarak biz beyaz gördüklerinizi

Ayarlanabilir Beyaz Ayarı ayarları ile dijital kameralar için .* Thank goodness

Çünkü ışık kaynaklarının çeşitli altında ateş Ben olmadan, sadece bazıları ben üzerinde kontrol sahibi ciddi bir kamera satın değildir. Beş yıl önce, altı ay benim Sony F707 almak için beklemek, sonra da bu özelliği vardı sadece Prosumer kamera vardı.

Ne yazık ki, birçok dijital kamera ve dijital fotoğraf makinelerinde en otomatik Beyaz Ayarı özellikleri (pahalı olanlar) de tüm ışıkların altında çalışmıyor dahil manuel Beyaz Dengesi var. Canon fotoğraf makineleri, örneğin, sahip çıkmış kötü Beyaz Ayarı tungsten ışıkların altında (veya başka da tüketicilerin kırmızımsı olarak ampul ışık vermek istiyorum inanıyorum). Yine de dikkatli özelliği listeleri kontrol etmelisiniz.

En pahalı fotoğraf makinesi bana ışık kaynaklarının çeşitli renk dengesini ayarlamalar yapmak için, yani bir kaynak hemen hemen her türlü (halojen, floresan veya tungsten ampul, lamba, mum veya güneş ışığı için farklı şartlar altında derece kesin renk Kelvin arayabilirsiniz sağlar ), ama yine de karışık ışık kaynakları ile ve otomatik beyaz ayarı biletlerin kötü (kırmızımsı gider) sıradan ampulleri ile iffy's. Canon kameralar özellikle ampuller için düzeltilmesi de kötü.

Karma aydınlatma - büyük pencereler ve ampulleri ile galerileri gibi - soğutmak için sıcak gelen inç göre değişir ve karışık aydınlatma ile evlerine ayarlamak için zor olabilir. Bazen daha önce kamera ayarlayabilirsiniz vur. Bazen daha sonra Photoshop rengini değiştirebilirsiniz. Bazen de yapamam.


Mavi ak balıkçıl - J R Compton copyright by 2006. Tüm hakları saklıdır.

Büyük ak balıkçıl, beyaz renk ayarını ateş
Ben gece önce batmıştı ampuller için


Işık kaynakları Karıştırma bir güçlük olduğunu. Eğer "kapalı" film çekimi ya da kapalı ışıklar dijital ve orada bir unblocked pencere dışında ışığında icar (bu muhtemelen kapalı) bu nedenle veya yansıtmak için sanat, bir parlaklık için bir şey daha parlak bazı veya tüm sanat render olabilir beklediğiniz renk yerine mavi. Ile değil büyük bir sorun dijital (eğer nasıl bir resim işleme programında maskeleme veya nasıl kullanılabileceğini ayarlamak için biliyorum dışarı bir renk) film, ama zor şans.

Eğer içinde veya renk nesneleri yakın sanat çekim, bu nesnelerin renk (ler) sanatında yansıtabilirsiniz. Ben Yeşil Papağan love (Sıcak kışın hissediyor ve yazın serin.) Oturma odası, ama fotoğraf sanatına orada daha iyi biliyorum, çünkü ben, yeşil duvarlar bir hasta gölge döndü yaptı. Beynimizde ayarlayın. Kameralar ve film yok.

Renkli duvar ve tavan rengi vardiya için prime şüpheliler, ama eğer burada senin sanat yansıtacak bir büyük kırmızı bir kanepe var, sizin sanat pembe yapabilirsiniz. Bile, büyük bir yeşil ağaç, parlak sarı garaj veya kırmızı tuğla kurnazca veya önemli ölçüde renk değiştirebilirsiniz dışında. Your Porch tavanında mavi boya sıcak tonlar berbat edebilirsiniz.

Dijital Vs. Analog

Önce biz hangi sonunda tüm dijital olacak bu yüzyılda, içine atlamak zaten paldır küldür bu yönde acele ise, unutmayın: Eğer hızlı, slayt film çekmek slaytlar çok ihtiyacımız var. Muhtemelen ucuz.

Ama eğer gerçek renklerde, uzun süre için görüntüleri kaydetmek istiyorsanız, film unutun. Film siliniyor. Film renkleri sıcaklık, nem, depolama yöntemleri ve malzemeler, zaman ve ışık onları görüntülemek için kullanılan türüne göre değişir. Slaytları dijital görüntüler onların uzun yaşam döngüsü içinde herhangi bir zamanda ve hala (ama mutlaka) Ucuz değil be great yapılabilir.

Gibi (baskı) baskı ve mürekkep püskürtmeli baskı ofset Floresan ışık, özellikle fotoğraf baskıları için tehlikelidir.

Düzgün dijital görüntüler, ancak, son yüzyıllarda olacak saklanır. Bir dijital görüntü dosyasının bir kopyasını bir kopyasını bir kopyasını bir kopyası orijinal aynıdır. Ve bir dijital dosya her sonraki ilk kopyasını aynı kalır.

Ve bir renk slayt veya baskı veya olumsuz her sonraki analog kopya ilk farklı olacaktır. Biraz önce, ama kopya analog kopya nesiller sonra, resim tanınmaz hale gelebilir.

Dayak Dragon Carving

Dayak Dragon ahşap Borneo Dayak kişi tarafından doğal pigment ile oyma


Bu çekim bir stand ve bir büyük beyaz köpük tahta ambalaj bir yansıtıcı bir ev ampul ile bazı gölgelerin içine ışığı yansıtacak şekilde aydınlandı. Ana ışık neredeyse doğrudan sol, sadece biraz yukarıda. Arka plan Photoshop, böylece adet daha dramatik olmazdı karanlık oldu. Bir 8-megapiksel Canon PowerShot S5 IS ile fotoğraflandı Joel Cooner Galerisi için bir tripod üzerinde fotoğraf makinesi. O site ve fotoğrafik görüntülerin en vurdu üretirler.


Shadows önemi

Gölgeler heykel sanat bizim algı ve sadece için önemlidir. Iki ya da üç veya daha fazla ışık aydınlatıcı sanat ya çarpma veya gölgeler ortadan kaldırmak, bize ince ve açık dokuları, crinkles ve kırışıklıklar, yırtık, kesik, çıkıntılar, katmanlar, baskısı ve diğer boyutlu yönleri brushstrokes göstermek gölgeler dahil eğilimindedir.

Orient senin sanat böylece güneş ışığı üstüne düştüğünde ve senin sanat muhtemelen gibi doku ve bunu koymak renkleri göstermelidir ve görünecek ve daha yakından diğer ışık kaynaklarından daha olabilir yaklaşık gerçek parçası.

Eğer aynı şiddette iki veya daha fazla ışık kaynakları kullanımı, doku daha zordur ve tüm bu gölgeler izleyiciler şaşırtmak olabilir.

Eğer uzun pozlama kullanımı ve kamera sabit tutmak) ve daha az yoğun ampul (veya daha fazla uzak eşit ampul veya beyaz veya gümüş senin sanat aydınlatmak için üç boyutlu sanat, onları varsa (ne çok parlak olması için daha güçlü bir ışık kullanımı reflektör veya dolgu flaş) gölgeler doldurun.

Yüzlerce kitap çok temel üç boyutlu nesneler için ışık kurulumları açıklar. Ben Doğu Teksas Eyalet Üniversitesi (geri geldiğinde hala) 1970'lerde, bu idi ama ticari aydınlatma öğrendim Ben genellikle kanat Şimdi, benim üzerinde çaldı değil ve o kadar iyi kameranın LCD ekranda görünen kırık ışık taşıma, sonra önemli ölçüde Photoshop ayarlayın.

Bu yeni iseniz, gözlerini ile yargılamaya çalışmayın. Kameranın LCD olan çok daha yüksek kontrast gösterir bak. LCD'ler ışık düzlük kolay yargılama olun.


Alex Troup - Zooamorph, 1988

Kelebek, böcek Alex Troup Zooamorph 1.988 karışık teknik,
Wasp Nest, mantar, tüy ve gazete kağıdı 10 x 32 x 4 inç


Eğer işinizi bir çerçeve veya mat, içinde dikkatli olun. Bu çıkıntılar gölgeler aşağı oluşturabilir ve sanatın içine. Eğer iş zaten çerçeveli veya keçeleşmiş, güneşe doğru geri eğim ve bir açıdan vurmaya, böylece kameranın arka rectilinearly doğru onu işlemek için sanat paraleldir. Biraz mat veya çerçeve gölge (bu keçeleşmiş veya çerçeveli) göstermek için, ama yararlı bir çok şekilde alabilirsiniz.

Eğer bir servis sağlayıcı için sanat almak, muhtemelen bir ışık - belki dört - daha eşit senin sanat aydınlatmak için kullanır. Çok yüksek sanat-kontrast ve fiziksel daire, güzel ama sanat bu renk, şekil, boyut veya doku içerir kesin bir benzerlik oluşturmak için sorunlu.

Here on Earth biz yerel bir yıldız (güneş), bu nedenle şeyler görmeye gölgeler sadece bir dizi kullanılır var. Beyinlerimiz bu şekilde bekliyoruz. Biz, nesneleri aşağı doğru hafifçe kendi gölge gerçekçi kabul edin. Hafifçe sola bu beklenti çok fazla ve kaçınılmaz olabilir önlemek değildir. Ama gölgeleri sağa (aşağı değil), veya (titreme) yukarı, sol döküm derinlik anlayışımız şaşırtmak için eğilimindedir.

Gölgeler ve ince makamları özellikle fotoğrafını heykel olan hemen üç boyutlu olarak görüldü gerekmektedir önemlidir. Sen gölgeler ve makamları aralıklarını göstermek için doğrudan güneş ışığına kullanmak gerekmez, ancak yardımcı olur.

Cam açık değildir.

Cam zor olabilir arkasında sanat fotoğraf çekmek. Cam ayna gibi ışık yansıtır. Güneş ışığı dışarıda veya galeri ışıklar kapalı veya kendi cockamamie aydınlatma kurulum herhangi arasında iyi size sanat üzerine koymak cam yansıtabilir. Sık sık yanlışlıkla bana cam veya cam sanatı arkasında sanat fotoğrafları yer var.

Cam cam çıkarmak için arkasında fotoğraf sanatına en iyi yolu. If you can't get cam, cam aracılığıyla iki obliquely ışık sanat kurtulmak ve görüntü süre) bir şey yumuşak, yansıtıcı olmayan ve siyah arkasında kamera (her şeyi ama objektif saklanmaya düz vururum. Bazen bir daire ile benim objektif biçilmiş kaftan - veya karanlık bir havlu ya da her türlü başka beni yansımaları, benim kamera veya benim parlak metal üçayak gizlemek için kullanılabilir siyah mat kurulu büyük bir parçası kullanın.

Çift aydınlatma dokusu, şekli ve gölgeler düzleşmek eğilimi, ama ne yapmalıyız yapmalıyız.

Cam odak çalar ve resimlerinizi bozan. Belli değil. Bazen - özellikle de açılarla aydınlık olan - cam kendi mavi-yeşil renk ve rippled doku ekler. Daha kötüsü, bir çok kamera otomatik odaklama sistemleri they're at ille ne cam arkasında odak istediğiniz yönelik ilk şey odaklanır.

Eğer cam senin sanat yüzeyinden herhangi bir mesafe (ve genellikle) ve fotoğraf makinesi cam üzerinde duruluyor, senin sanatının odak dışında işlenebilecek olabilir - yumuşak ve bulanık görünümlü.


Sonia King - Pathfinder

Sonia King - Pathfinder - 24 karat altın parçaları


Çünkü bu parça yansıtıcı olduğu kadar, bir açıda bir flaş ile ateş etmek, sonra yeniden Photoshop'ta bu kare vardı.


Bir daha hızlı, daha kolay fotoğraf çekim tekniği için bir açıdan parçası doğrudan flaş kullanıyor. Hayır gerekli tripod.

Emin olun hiçbir flaş parlamasını cam ve alır ki tüm parçası eşit aydınlatılır ve keskin odaklama, daha sonra iş yukarı Photoshop veya size "geri kare görüntü bozmalarına sağlayan diğer yazılım kare. Çünkü göreceli boyutları açılı fotoğraf açık olmayabilir doğrudan adet flaş içinde yansıtan (muhtemelen) ile başka bir fotoğraf yapmak, bu yüzden doğru oranlarda bilinen yardımcı olacaktır.

Cam düzlesmesi. Eğer ince veya çürük sanat kapalı cam almak ve bir şey onu düzleştirmek için sanat güvenli değil, taş bend veya eğebilir veya dalgalanma. Warped baz ortamlar gölgeler muhtemelen görünür gerektiğini göstermektedir.


Richard Ray - Oak Cliff yakınlarında - Fotoğraf Copyright 2009 JR Compton tarafından. Tüm hakları saklıdır. No Üreme Özgül yazılı izni olmadan herhangi bir ortamda.

Oak Cliff Richard Ray, tuval üzerine akrilik 2.008 yakınlarında


Bir çerçeve Marty stüdyosunda bir duvara floresan tavan ışıkların altında eğilerek, daha sonra Photoshop yaklaşık on beş dakika çalıştı Photographed. Hemen hemen her Brushstroke gösterir.

Diğer ışık

Güneş ışığı mükemmel değildir. Bazen yağmurlar veya karlar ya da ya da çok bulutlu bulutlu. Bazen gökyüzü yeşil döner ve güneş tornadish bulutların içine kaybolur. Genellikle daha rahat ya da uygun kapalı ateş etmek.

Ne zaman fotoğraf Marty ve heyecanla beklemek kendi üye sayfaları her yıl (bir olay için Richard Ray son sanat), biz Marty stüdyosunun bir ucunu bu aşağı tavandan parlıyor bir floresan lambanın altında kurdu. Ben belirli ışık kaynağı benim kamera ayarlamak, biz gidiyoruz.

Biz ve gördüğümüz bir dijital kamera gördüğü - fark

Spektrum Farklar

Bilmeniz gerekir Başka bir şey ne dijital kameralar "arasındaki fark nedir" ve renk körlüğü olmadan ne insanlara bak. Bu resim FullSpectrumRGB, bu sözde dijital görüntüler daha fazla renk doğru kılan yazılım için bir online reklam değil. (Çünkü kendi sitelerinde gitmiş iyi, işe yaramadı şüpheli.)

Görünüşe bakılırsa, ne en dijital görüntüler eksik ince varyasyonları vardır, turuncu, mor, kırmızı ve mor. Ben yazılımı denemedim, ama merak değilim, çünkü sanatçı, dijital fotoğraf doğru onların sanatında renkleri olmadığına dair şikayet duydum.

Tabii ki, büyük olasılıkla sanat aynı parça ışık farklı kalitelerde farklı görünüyor biliyorum. Bulutlu gökyüzü parlak güneş ışığı daha farklı renk vermek. Gün ışığı mavi. Shade bluer olduğunu. Tungsten kırmızıdır. Floresan ve bazen mavi yeşil. Vs Eğer kamera ayarlama olmadan ışık farklı olarak aynı ateş parçası - veya ışık türlerinin bir karışımı özgün eşleşmeyecek senin sanat, çıkan dijital görüntüler aydınlatmak.


ISO ve Görsel Gürültü

Film ve diğer materyaller Uluslararası Standartlar Organizasyonu (ISO) tarafından ışık kendi göreceli duyarlılığına göre derecelendirilir. Eğer fotoğraf sanatına yavaş film kullanmak film, kullanın. Eğer dijital kullanmak, düşük ISO ayarı için kamera ayarlayın.

Biz "film hızı" veya "ASA" (American Standards Association), ve bu duyarlılık aramak için hala bir numara olarak, daha düşük sayılar daha az hassasiyet gösteren ile ifade kullanılır.

Ile ya film ya da dijital hızı düşük, görsel gürültü ve yüksek kontrast düşük olur. Tersine, yüksek ISO, gürültü ve belirgin kontrast düşük yüksek. Tahıl görüntüde gürültü gibi görünüyor. Ince taneli genellikle iri tane daha iyi görünüyor.

Filmde, görünür bir tane ışık topaklanma duyarlı gümüş film sertleştirilmiş jelatin asılı halojenürleri oldu.

Dijital olarak, aynı etkiyi hangi biraz PP (Post Prodüksiyon) görüntü üzerinden kontrol edilebilir diğer faktörler, düzenleme yazılımı veya gürültü bir plug-temizleyici kaynaklanır. Dijital makinelerle "grenleşmeyi", iki çeşit - renk gürültü ve kontrast gürültü geliyor - esas olarak benzer sonuçlar ile film tahıl çok benzer görsel gürültü olarak adlandırılır.


Düşük ve Yüksek ISO - Copyright 2008 J R Compton tarafından. Tüm hakları saklıdır. No Üreme Özgül yazılı izni olmadan herhangi bir ortamda.

Sol ve sağ: Düşük (80) ve yüksek (1600) ISO - bir noktaya yapmak için aşırı bir örnek. Arkadaşım Tre Roberts, diğer tarafta güneş ışığı ile lots benim ön pencere fotoğrafı ile Örümcek İskelet & sanat. Düşük gürültü ve soldaki düşük ISO çekimde yüksek kontrast ve yüksek gürültü ve görüntü sağ düşük kontrast unutmayın.


Ben genellikle tam (ve) Photoshop sürümü, pahalı ama üflemeli başka gürültü azaltma eklentileri vardır için Nik's DFine eklentisi kullanın çalışmak bu ve diğer programlar. Photoshop Elements iyi, hem ucuz - yaklaşık 70 $ - program muhtemelen sanat uygun olacak ilk önce fotoğraf çekme ihtiyacı. Düzenleme olmadan dijital fotoğraf kullanma amatörce bakıp eğilimi en iyi avantaj için sanat göstermez.

En azından, ton aralığı, kontrast düzeltmeli, renk doygunluğu ve görüntülerin bileşimi, ancak bu tekniklerin daha fazla tartışılması bu makalenin kapsamı dışındadır. (Aşağıdaki Düzeyleri bakınız.)

80 veya 100 en düşük ISO dijital fotoğraf makinelerinde bulunan, ancak 200 benim DSLR baz ISO olduğunu. Hatta bazıları çok pahalı dijital kameralar, onların sanat fotoğrafçılık için kullanışsız olan bu çok gürültülü bir derece daha yüksek 100 de görüntüleri işlemek. , Daha iyi ve sadece bazen daha Digicams yüksek ISO oranı olarak çok iyi görüntü Newer pahalı hale gelebilir. En profesyonel kamera incelemeleri farklı ISO değerlerinde örnek fotoğraflarını gösteriyor.

Bazı kameralar çok diğerlerinden daha yüksek ISO fotoğraflar gürültü kontrol daha iyidir.

Tekrar olacak: Genel olarak, düşük ISO kamera ayarları sanat fotoğrafını kullanmak en iyisidir. Bir firma üzerinde kamera koymak, güvenli üçayak da önerilir.

Muhtemelen Görüntü iyi açıklama Gürültü Vikipedi açık.


Lütfen bir kamera ve / veya lens tavsiye için bana sormayın. Bu karar tamamen size ve bütçenize ve beceri düzeyi ve ne başka fotoğraf makinesi ile yapmak istiyoruz.

Var olan özellikleri düzgünce I (ancak) bu öykü içinde açıkladık kategorilerde uygun ucuz dijital kameralar bulunmaktadır. En sevdiğim dijital kamera sitesini dokuz kameralar test maliyet az $ 150 Kasım 2008, ve test, kendi Sonuç & Dereceler sayfası özellikle sonunda, Yüksek Tavsiyesi sizin sanat fotoğrafçılık için ideal olacaktır iki kamera, if you don't zaten var veya daha pahalı bir göze alamaz.

Ben (ancak Kaynak yok), ancak ben her gün kontrol tek online fotoğraf site - her ne kadar sık sık değişmez Dijital Fotoğrafçılık Review maddi hissesi vardır. Ben fotoğrafçılık hakkında diğer web siteleri bir çok ile gidin. Bunların en son ve en büyük kişisel Linkler sayfasında bağlıdır.

Bunlar diğer büyük özelliği kamera, lens ve diğer fotoğrafçılık olan gerçek kişi hiç kendi kameralar, objektifler ve diğer fotoğraf ekipmanları hakkında konuşmak forumları ilgili kişisel değerlendirme çubuklu sahip bulunmaktadır. Kayıt zorunda - ücretsiz - cevap, ancak ücretsiz olarak tüm istediğiniz okuyabilirsiniz.

Consumer Reports çoğu dijital fotoğraf makineleri farklı tür testleri. Bazen kendi değerlendirmelerini katılıyorum. Bazen. Ama abone ve Dediklerine dikkat.

Benim bir başka favori fotoğraf sitesi Ken Rockwell bir nokta com. Benim gibi, aksi kimse ile Ken's biraz, ama o ne olursa olsun fad veya moda ne seviyor seviyor ve o önerir ve nasıl en iyi potansiyel onları kullanılacağını açıklar kameralar kullanır. Daha ben onun üreticisi veya bu konuda kitaplar satın yaptım ben büyük, pahalı dijital Tek Objektifli Reflex hakkında ondan daha öğrendim.

Ken Rockwell bu kameraların çeşitli ve bütçe aralıkları, ancak bazen uzak yenilerini hakkında yapılan alır dahil Önerilen Kameralar güvenilir bir sayfası vardır. Ama o yanlış, bunu itiraf ediyor.


Cecilia Thuman - Balık Gotta Swim, 2009

Cecilia Thurman Balık Gotta Yüzücü, 2009
Kağıt kolaj iki kanatlı tablo üzerine yağlıboya 34 x 32 inç


Onların cam çerçeveleri onu büyük kolajlar almaya, bu nedenle onu parlak bir çim-güneşli arka bahçesinde her bir parçayı ayakta fotoğraflandı istemiyordu. Birer-bir, onları, cam hedefleyen eğik böylece yakındaki bir garaj sadece karanlık gölgeler yansıtacaktır.

Bir Photoshop İpucu

Orada tüm dev kitap ve çok dönem dersleri Photoshop Doğum - ya ucuz Elements sürümü veya büyük, profesyonel, tam pahalı açmış Photoshop vardır. Seni kabul gidiyorum sizin kullandığınız hangisi sürümü hakkında bilmeniz gerekenler biliyor ve bütün diğer şeyler hakkında konuşmayacağız.

Ama bildiğim bir şey, muhtemelen (komut l [Düzeyleri Mac] DÜZEYLERİNİN ayarlamak için doğru ayarları istihdam etmez; kontrolü l PC - ve evet, bu küçük Ls olmasıdır.), Çünkü görüntülerin en I yanlış ayarlanır sanatçıların olsun - ilk zirvesine eteklerindeki sol kenarında siyah üçgen.


Düzeylerini ayarlamak için doğru yolu:

Doğru Seviye Ayarı

Doğru Seviye Ayarı

Ancak yine rotadan bir sürü varsa, bu yaklaşık bir tam ton aralığında görüntüler için ideal vardır.

Düşüncesi kadar işaretleme mümkün olduğunca yakın en yüksek zirve içine siyah üçgen sol almak için grafiğin bıraktı.

Bu üçgen gölge ayarlar / Resminizin koyu renkler. Unutmayın, Ancak var ki bu ayar görüntü çok karanlık kılacağını birçok görüntülerdir. Dikkatli olun. Senin o sanatçının gözleri kullanın. Gibi üçgenler hareket dikkatle ekrandaki görüntüyü izlemek.

Eğer görüntü çok koyu, geri kadar tam olarak ne görüntü monitörde (biz hangi varsayacağız görmek istiyorsanız sola doğru optimize edilmiş doğru siyah üçgen ayarlayın. Optimize etme hakkında daha fazla bilgi altındadır). Resim benzediğini daha önemli nerede üçgen vardır. Ama bu doğru başlangıç noktası eğer karanlık ve koyu renkler ışığı ışıklar sahip olacak şekilde görüntü istersiniz.

Bu onu bir görüntü sanat eseri tüm ara tonlar dahil etmek mümkün değildir bilmeli. Biz sadece bir sanat makul doğru tasviri yapmak için umut ediyoruz. Analog sanat yok dijital kopyasını hiç mükemmel. Ne analog (film) kopyasıdır.

Imzalamak için benim mutfak kapısına göre, "Perfection olası değildir."

Eğer hafif Grays (orta ton), orta, sol doğru gri üçgen taşımak istiyorum. Sağa Koyu. Genellikle Ancak, bunu bırakmalısınız nerede Photoshop yerleştirir. Orta üçgen taşıma diğer iki üçgen daha ince değişiklikler yapar.

Orada Düzeyleri uyum sağladığı bazıları bu Damlalıklar dahil diğer mucizeler vardır. Tıklatın know what üzerinde beyaz bir (değil devetüyü ya da krem veya bej veya sarımsı veya kahverengi, vb) resimde beyaz ve saf beyaz görüntüleniyor, pic her şeyi başka ayarlama. Sanki yapılmış zaman yakından ilgilenerek kulüpler yardımcı olmuştur ben ve gri bir çok nadir, siyah kepçe asla kullanma. Başka bir yerde daha fazla bilgi bulmak gerekecek daha.

Doğum Favori-line eğitim sitesi Lynda.com olduğunu. Onların online videolar, 25 $ bir ay boyunca bütün sınıfları sınırsız erişim Photoshop her iki sürümü de dahil olmak üzere yazılım programları bir vahşi çeşitli öğretmek. Eğer kendi video podcast'ler abone bazı dersler, satın almadan önce böylece deneyebilirsiniz ücretsizdir. Birçok sanatçı gibi, ben okuyarak daha izleyerek daha fazla bilgi.

Birçok topluluk ve diğer kolej de dijital fotoğraf ve resim işleme dersleri sunuyoruz.


Kameranın LCD (likit kristal ekran) saptırmak olabilir. Kendi küçük boyutları nedeniyle, düşük çözünürlüklü, bakış açısı ve inşaat, dijital kamera LCD'ler (öylesine keskin ve odaklanmış, bile), ve genellikle detay görmek zor değil bakmak çok kontrastlı görüntüleri gösterir.

Kötüsü, birçok kamera LCD'ler renk veya ton aralıkları önemli dan nasıl aldığınız monitörde aynı görüntü göreceksiniz veya yazıcıdan basılı farklı gösterir.


Eğer zar zor koyu renkler arasında kenarları görebilirsiniz - siyah ve kırmızı, monitörünüzün hakkında da benim ve benim güzel, şimdi, nihayet iyi ayarlanmış olarak ayarlanır özellikle ...


Monitörünüzü kalibre edilmiştir, değil mi?

Muhtemelen tek yolu yapabilirsiniz yarım garanti size monitör gördükleriyle's temelde başkalarının onların ne göreceksiniz benzer.

Yukarıdaki renk tablosu onun en fazla, o zaman kadar kontrastı ayarlayarak parlaklık ayarı ile monitörünüzü kalibre başlar yardımcı olabilir, özellikle magentas tüm renk tonu aralığında bakın. Sarı hakkında endişelenmeyin.

Doğru bir şekilde izlemek kalibre için, yazılım veya monitörünüzün birlikte gelen talimatları Adobe Gamma ile kullanabileceğiniz kendi içinde adım adım talimatlar, Dahili Macintosh sistem yazılımı Apple Menüsü (altındaki "görüntüler," sonra " renk, "sonra" ayarla "ve kesin talimatları uygulayın. (Ben diğer sistem hakkında bilmiyorum.) veya kontrol monitörünüzün (Dell, among others) - içine hepsi size ulaşmak ve en iyi yardımcı olabilir inşa Monitörünüzde en doğru görünümü.

Ben bu rengi ve tonu ölçekler toplamak. My collection Bu sitenin İletişim sayfasının altında toplanır.

Fannie Brito - Atardecer

Fannie Brito Atardecer
pigment ve akrilik 12 x 36 inç


Ben gerçek bir beyaz duvara (ancak her zaman gölge ve sesleri vardır. Beyaz bir referans ile, kolayca Photoshop Seviye Komutanlığı beyaz damlalıklı renkleri ayarlayabilirsiniz sanat fotoğrafçılığı gibi. Elbette, genellikle duvar ve gölge bölümlerini kırpma . Bu yöntem özellikle bu gibi incelikli renkler oluşturma için iyidir.

Bazı fotoğraf kuralları

Evet, kurallar yapılır kırık olması, ancak eğer kuralları bilmek kolaydır, böylece akıllı onlara zarar verebilir.
*
Bir nötr gri arka plan kullanın D-iş, 3 fotoğrafçılık (zaman, metalik veya başka yansıtıcı sanat ışık çekim parlak renkler veya siyah kaçının. Film ve dijital medya yalnızca sınırlı bir ton aralığı çoğaltabilirsiniz.

*
Eğer arka plan sanat çalışması (arkasında.) Siyah 2-D çalışmak,, çünkü izleyiciler sağlar - küratörler, jüri üyesinin, vb - sanat üzerindeki dikkatini daha iyi. Mat veya çerçeve, bu nedenle görüntü dahil etmeyin, ve daha büyük görünür o parlak elemanları sanat dikkatini dağıtmak yok

Dijital, daha sonra ekleyebilirsiniz, ama daha zor ve daha fazla zaman alır.

Film ile, veya bir kadife keçe kullanmak gerekir-ışık yansıtmaz veya bir duvar veya ahşap büyük yeterli adet düz siyah boya maddesi gibi.

Metalik bant ile veya kırpma slayt görüntü (sizin titizlikle muhafaza sonra temiz, öylesine toz ve diğer jaggies değil slayt görüntü içine davetsiz) yok.

*
It through Eğer sanat saydam olan (hafif geçer) - Cam, film ya da şeffaf malzeme, fotoğraf like it ışık geçerken ile.
(ama kameraya) görünmez ışık kaynağı o sanat arkasında olmalıdır
Bu ışık kaynağı o aydınlatan ışık aynı renk sanat dinlenme olmalıdır
o sürece gerçekten onları görünür istediğiniz başka bir şey saydam parçalar aracılığıyla göstermek izin vermeyin
o olun tüm ışıkları kullanılan aynı renk olduğundan emin


Little Girl - Güncelleme - Fotoğraf Copyright 2009 JR Compton tarafından. Tüm hakları saklıdır. No Üreme Özgül yazılı izni olmadan herhangi bir ortamda.

Sanatçı Bilinmeyen Little Girl Güncelleme


Ben el-kamera düzenlenen süre kimse cebimde (kamera Canon SD780 bir alaca karanlık ev IS) ve vasat objektif içinde bu fotoğraf yapmak için bakıyordu. Açıkça, görsel post güncellendi eski, antika baskı-Klee renkler ve şekiller's.

Bu, beyaz bir duvarda çerçeveli [tekniği yukarıda anlatılan] bana çoğunlukla Photoshop renkleri doğru izin asılı idi. Hiçbir şekilde sanat amaçlı olarak oda ışık altında çekildi. Kurallar, ama rahatlatıcı bazen ya sadece ateş lazım.

*
Bir tripod üzerinde kamera koyun.
o Eğer, bir tripod yoksa, ödünç. Bu önemli. Tripodlar sadece kamerayı sabit tutun yoktur. Onlar bu da bu veya benzer bir boyutu aynı sanat birden fazla adet çekim yararlı olabilir aynı yerde, onu tutun.
o
Sabit kamera emin olun
+ A Zamanlayıcıyı varsa kullanımı.
Iken çekim's + kamera dokunmayın
Eğer zemin sallıyor + veya dolaşmak

*
Küçük diyafram kullanın (büyük f numaraları - f / 8 - f/22 objektif aralığı) ve daha uzun çekim hızı sonu gör. En objektif zaman aşağı kadar iki üç f / durur durdu en iyi kalite verir. Bu hafif bir ayarlama çözünürlük büyük bir fark yaratabilir, renk, odak ve belirgin keskinlik.

Hiç yorum yok: